Маловільшанська громада

Київська область, Білоцерківський район

КУ МВСР "Маловільшанський інклюзивно-ресурсний центр"

Комунальна установа Маловільшанської сільської ради "Маловільшанський інклюзивно-ресурсний центр"

Адреса: 09129, Київська область, Білоцерківський район, с. Озерна, вул. Перковського, 9а

Код ЄДРПОУ: 42090877

Керівник: Павлусь Олена Вікторівна

Телефон: 0680399990

Фейсбук: facebook.com/groups/2760135627573079

e-mail: PavlusOlena@ukr.net  

Маловільшанський інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) - це установа, яка створена з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших навчальних закладах, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти.

ХТО МОЖЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО ІРЦ:

- батьки, які відчувають занепокоєння щодо розвитку дитини віком від 2 до 18 років, незалежно від наявності в дитини інвалідності чи встановленого діагнозу.

Комплексна психолого-педагогічна оцінка та інші послуги ІРЦ можуть надаватись тільки на підставі заяви батьків. Жодна послуга інклюзивно-ресурсного центру не може бути надана у примусовому порядку чи за зверненням третіх осіб (учителів, вихователів тощо).

ЩО РОБЛЯТЬ В МАЛОВІЛЬШАНСЬКОМУ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ:

• проводять комплексну оцінку з метою визначення особливих освітніх потреб дитини;

• розробляють рекомендації щодо освітньої програми для дитини з особливими освітніми потребами;

• надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги;

• педагогічні працівники інклюзивно-ресурсних центрів беруть участь у роботі команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у школах і дитсадках;

• проводять моніторинг динаміки розвитку дитини не рідше, ніж двічі на рік;

• надають консультації та методичну допомогу вчителям і вихователям з питань організації інклюзивного навчання;

• консультують батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно зарахування до закладів освіти;

• надають психологічну допомогу, проводять бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами.

 

 КОЛИ Є ПОТРЕБА ЗВЕРНУТИСЯ З ДИТИНОЮ В ІРЦ:

• дитина почала пізніше гуліти, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;

• до трьох років у дитини не з'явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;

• з іграшками і до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;

• дитина неуважна, казки не слухає, не розуміє їх змісту, погано запам'ятовує вірші;

• у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;

• ви бачите ці вади, але у Вас десь жевріє надія, що дитина переросте і буде такою, як і всі;

• у дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів;

• педагоги скаржаться, що у дитини с труднощі в навчанні, конфлікти в класі, агресивність;

• дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;

• дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.

 

 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНКИ:

• документів, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників;

• свідоцтво про народження дитини;

• індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності);

• форма первинної облікової документації №112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ, у разі потреби — довідка від психіатра;

• психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена відповідним педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного закладу освіти;

• висновок відповідних фахівців щодо результатів надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з індивідуальною програмою розвитку.

 

 КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ПРОВОДИТЬСЯ ФАХІВЦЯМИ ІРЦ ІНДИВІДУАЛЬНО ЗА ТАКИМИ НАПРЯМАМИ:

• оцінка фізичного розвитку дитини / визначення рівня її загального розвитку, відповідності віковим нормам, розвитку дрібної моторики, способу пересування тощо. Таку оцінку проводить вчитель-реабілітолог;

• оцінка мовленнєвого розвитку дитини / визначення рівня розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявності мовленнєвого порушення та його структури. Таку оцінку проводить вчитель-логопед;

• оцінка когнітивної сфери дитини / визначення рівня сформованості таких пізнавальних процесів, як сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага. Таку оцінку проводить практичний психолог;

• оцінка емоційно-вольової сфери дитини / виявлення її здатності до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин. Таку оцінку проводить практичний психолог;

• оцінка освітньої діяльності дитини / визначення рівня сформованості знань, вмінь, навичок відповідно до освітньої програми або основних критеріїв формування вмінь та навичок дітей дошкільного віку. Таку оцінку проводить вчитель-дефектолог.

 

 ЯК ПРОЙТИ КОМПЛЕКСНУ ОЦІНКУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОМУ ЦЕНТРІ:

Подати заявку на відвідування інклюзивно-ресурсного центру та отримати запрошення на консультацію можна онлайн за допомогою порталу https://ircenter.gov.ua. На цьому порталі можна обрати найближчий ІРЦ, зареєструватись і прийти на прийом у призначений час без черг та очікування.

 

 ЯК ЧАСТО НЕОБХІДНО ПОВТОРЮВАТИ КОМПЛЕКСНУ ОЦІНКУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ:

Повторна комплексна оцінка фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводиться у разі:

• переходу дитини з особливими освітніми потребами з дитячого садка до школи;

• переходу дитини зі спеціального закладу освіти до інклюзивної форми навчання;

• рекомендації команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами щодо наявності успіхів або труднощів у засвоєнні дитиною освітньої програми.

 

ФАХІВЦІ МАЛОВІЛЬШАНСЬКОГО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО

  • Практичний психолог

  • Вчитель-логопед

  • Вчитель-дефектолог

  • Вчитель-реабілітолог

 

РЕЖИМ РОБОТИ

КУ МСР « Маловільшанський інклюзивно-ресурсний центр» Центр  працює  за п’ятиденним робочим тижнем

 

Дні тижня

Години

роботи

Обідня перерва

1

Понеділок

8.00-16.30

12.00-12.30

2

Вівторок

8.00-16.30

12.00-12.30

3

Середа

8.00-16.30

12.00-12.30

4

Четвер

8.00-14.30

12.00-12.30

5

П’ятниця

8.00-14.30

12.00-12.30

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь